Home sweet home?

Resan till Kreta var det bästa på länge. Behövdes, behövdes verkligen. Drack massor med drinkar, åt god mat och solade hela dagarna! Kunde inte ha varit så mycket bättre. Det var sjukt bra. Vädret kunde man inte klaga på heller, såg inte ett enda moln på 8 dagar.. Igår tyckte jag att det var lite skönt att komma hem , men nu vill jag bara tillbaka :)

  
Stranden, Jeanna snygg med glasss och Elin & Jeannis.

  
Supergoda drinken Blue Lagoon, den är inte grön, den är BLÅ:P Jag och en av de tre poolerna på hotellet.

  
Mäj, en bit av hotellet och jag med goood mat.

  
Hade lite kul med sunglasses... Mkt fina.

  
...och peruker, haha.

  
Världens godaste pizza! Jeannis o Wallis.

  
Klent hav.. Klen båt.. Klen glass.

  
Viktor och Sandra, tha pool och sen åkte vi liite högt med bussen på väg till flygplatsen. Ischk!

 
Utsikt igen och gooodis från taxfreeeee:P hehe.

Sådäär ja.. Vill tillbaka vill tillbaka vill tillbakaa!
Nu måste jag städa, kläder kläder kläder överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback