Sthlm Sthlm - världens stad..

Nu ska vi se om vi får någon ordning på det här då. Åkte alltså till Sthlm i torsdags kväll. Träffade min kära vän Jeanine och åkte hem till henne på Tyresö. På fredag kväll åkte vi till Globen för att jobba på idol finalen. Det var hur galet som helst! Började klockan 14 och fick gå hem 01.. puh. Va liiite sliten där på slutet kan jag säga. Ont i fötterna också, minst sagt. Vad gjorde vi då? Jo, jag fick jobba en våning upp vid Kelly Clarksons loge först, hämta grejer som hon och hennes crew behövde osv. Sen va jag backstage där nere bland alla idoler och juryn osv. Sprang runt mest hela tiden och det var tokstressigt. Man hade ingen lugn stund nån gång.. Men det var ju lätt värt det:) Lite pics därifrån tänkte jag bjuda på.. de här första bilderna är tagna med min mobil. Så det är gaaanska dålig kvalitet.. öm en säger:P

  
Ett fullsatt Globen. Marie. Amanda.

  
Lite konfetti så där. Helrätt skylt, bara bilden på mig som fattas. Mattias, yummie.

  
Jag o Kelly Clarkson. Gynning o Berg. Lite idolgrejer.

Så där ja.. galen kväll iaf. kommer förmodligen minnas den ett bra tag framöver, haha. Efterfest på Café Opera vart det också. Men vände typ i dörren. Lite småtätt med folk så där, hehe.

På lördagen var det självklart fest! Och Jeannis kom med Eva och Elin, alla tre gryymt söta människor! Jeanine och jag är ju ganska söta vi också faktiskt, haha. Vi tog det lite lugnt till att börja med, men sen satte dansen igång och då blev det bara värre och värre tror jag!:D Kul hade vi iaf! Of course, vad annars? ;)

   
   
   
   
   


Så där kan det alltså se ut.. några riktigt klockrena bilder hann vi allt med:) När vi åkte in till stan så sa Elin nåt kul om Globen också.. Jag typ.... dog av skratt. "Utanpå ser den ju ganska liten ut, men inuti är den jättefet och..... bred", haha. Så jävla skön. Lägg till norrländsk dialekt också, så blir det ännu bättre;) Sen när vi åkte tunnelbana så va det en kille som sa att Jeannas näsa va delad? Först sa han att hon hade snygg mössa.. och sen det där? Hur ser en näsa ut när den är delad? Jag förstog inte riktigt, men han tyckte nog att han kom med nåt smart där... men icke. Vilket folk....
När vi väl åkte hem, åkte vi med en buss som tog typ en timme.. va inte speciellt kul faktiskt. En timme är låång tid. Och väl hemma slocknade vi direkt. Jösses. Jag gillade kvällen iaf:) Mums! Mer sånt! Tack för kvällen och helgen mina gummor. Det har varit en toppenhelg! 
Till jul kommer Jeanna och Linda hem också, då blir det garanterat mycket fest och massa kul! Längtaar!

Nu måste jag ta upp tvätten o sen laga mat. Höörs!
Love!

Kommentarer
Postat av: Malle

fyfan vilken toppen helg du verkar ha haft.. idol-mattias skulle jag ju inte direkt heller tacka nej till att ta kort på :D

Postat av: Marie

Nejru Malle.. liiiite dretsnygg :D

2007-12-10 @ 23:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback