Götteborrrrg!

Idag har varit en skön dag, trots värmen. Behagligt idag iaf. Spelade beachvolleyboll på Skutberget med ett gäng. Det gick så där, haha. Jag och ia var radarparet nr 1! Sen åkte vi hem, käkade lite och sen åkte vi till Skutis igen, men för att träna den här gången. Distanslöpning stod på schemat. Gjorde inte en av mina bästa träningar i livet kan jag ju säga, haha. Helt död och värmen tog fan musten ur en. Ujuj. Tar nya tag på onsdag då det är snabbstyrka..

Hux flux så där, bestämde jag och Kamelen att vi skulle dra iväg till Liseberg imorgon. Vi tar med oss Annika och Anna också :) Jag säger som jag alltid säger.. att jag ska åka allt, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag banga på nån av de farligaste:P Gissa vilken, hehe. Kul ska det bli iaf! Tråkigt att Jeanna inte kunde följa med bara. Men vi får ladda till midsommar istället, eller hur Jeannis? Kl 9 imorgon bär det av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback