Helgen.. och grattis till Emma!

Guuuu så varmt det är, sommaren är här and I löööv it! Idag har jag varit på bergvik faktiskt.. har inte varit där på hur länge som helst, men idag blev det en tripp med Kamelen. Jag köpte mig ett par tofflor, söta o sköna. Två linnen eller klänningar eller vad man ska kalla det. Sen lite småkrafs. Oh! Köpte ju en fläkt också, jösses vad det behövs nu. Min lägenhet typ... kokar... på eftermiddagarna, för då ligger solen på. Så bra jobbat, maaarte! Linn kommer hit ikvällinga också, vi ska göra massa tjejigt. Färga håret på varandra och säkert måla naglarna också, haha!

Imorgon längtar jag lite till måste jag säga. Först blir det väl lite solasola och sen ska jag umgås lite med mami o papi. Ska titta på Carlstad Utd.. sen följer de med mig hem o kopplar in min BÄNKDISKMASKIN. haha ja det är sant.. jag kommer verkligen få slippa diska! WEWAWOWAA! Halleluleejaaa! Yehees! Nåja.. på kvällen sen blir det iaf fest!! Har väntat flera veckor på den här festen. Miss HB (haha) ska nämligen ha inflyttningsfest. Kommer inte bli besviken på stämningen, and this I know ;) Synd att Jeanna är sjuk bara:( Hoppas att hon tillfrisknar över natten och känner sig mkt bättre imorron! Hoppashoppashoppas!

Igår åkte vi till Sunne för att fira Emma (min brors flickvän) som tog studenten. Så grattis till sötnosen Emma! Jag blev ju nästan lite nostalgisk när jag såg henne.. vitklädd och med söta mössan :) Två år sen nu.. tiden går fort.

     


Fint med ballonger, sånt hade vi inte på studenten på min tid. Pappa Emma & Emma på bilden i mitten och på siste bilden öppnar hon lite gifts.. fick t.ex. en chokolaaadebok, MUMS!

Kom igen nu Linn, dags att komma hit så vi kan have our giiirls night, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback