Lissebärj..

Som sagt.. Liseberg blev i tisdags och hade inte varit där på tre år. Åkte med Annika, Kamelen och Anna. Det vart hur lyckat som helst, mest nöjd är jag över köerna. De fanns inte, hehe. Vi stod i kö högst 10 minuter, om ens det. Så vi hann med en hel del. Vi åkte från Karlstad kl nio och var framme runt ett då de öppnade. Jag har också märkt att jag är ganska svag för grupptryck. För jag åkte ALLT. Till och med höjdskräcken som jag åkte för första gången för 4-5 år sen kanske och sa klart och tydligt "aldrig mer!". Men de lyckades övertala mig att hänga på och det var bra att de gjorde det. För annars hade jag missat nåt. Det var inte alls som första gången, för då hade jag typ panik. Eller nej, inte panik... utan paniiiiiiiik! Sen var det några nyheter som jag inte hade åkt också, kanonen och uppswinget. Den sistnämnda var ny för i år. Jag bävade lite för den också, men jag fixade det. Vilket också var värt:) Lisebergsresan 2007 var toppen! Jag gissar till och med att det blir ett besök till i slutet av sommaren. Då ska Jeanna med! Det har jag bestämt. Att vara sjuk är bara dumt, hehe.

       


Kl 22 var det dags att åka hem, vi ville inte, men så vart dä o så blev dä :) LILLE bilkön när vi skulle komma ut ur göteborg. Åkte 22.15 och kom ur kön 22.50. Roooooligt. Va hemma 02.15, då var jag lite trött kan man säga.

Idag vet jag inte vad som händer riktigt... ska träna fotboll ikväll är det tänkt iaf, jag och Holta. Ska tvätta hela dan också. Wohooo. Rädda mig den som vill, det är välkommet.

Kommentarer
Postat av: jeanna

Jävla lång kalle du har fått... hahahaha. Nu är jag nästan, nästan frisk!

2007-06-14 @ 13:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback