Luuugn nu =)

Jeanna, imorgon kommer det du väntar på. Jag LOVAR att jag ska skriva imorgon... OK? ;)

Sitter hos papi nu i urskogen. Han är inte hemma.. mami, papi, min syster, hennes son och hennes göbbe är i Göteborg. Jag fick inte följa med, haha. Tänkte ta hand om hans fula höns som han har här hemma hos sig. + att det är så lugnt och skönt här uppe i Långserud, som det så fint heter.  Usch, jag gillar dom inte.. hönsen. Ändå gör jag det frivilligt.. Jag är en bra dotter, hehe. Det roliga är DOCK.. att även fast min kära far visste om att jag skulle vara här idag och imorgon så ringde han ändå till granngöbben och frågade om inte han kunde titta till hönsen och ge dom lite käk o vatten, HAHA. Thanks alot daaaad! :D hihi. Han är söt min pappa.

Jag är frisk nu og förresten. För er som är intresserade=P Så imorgon blir det första fysträningen med innebandylaget! Jag va där o kikade i måndags när mina älsklingar till lagkamrater slet som djur. MR Jansson var inte så diktator...ish som jag trodde att han skulle vara. Men han sa själv att det bara var en mjukstart i måndags, att det skulle bli mycket värre och att vi skulle spy galla över honom när vi kom hem efter varje träning i slutet av sommaren. Jag tror honom.. men det är värt det! Varje jäkla löpsteg och varje armhävning och varje jäääkla "90-grader-med-bena-och-klubban-på-armarna" grej kommer vara värt det. Utomhuscup i båstad väntar och cup på hemmaplan i Kallsta Open. Vad ska man säga.. Innebandy är min passion o ja älskört!!

Babblar bara massa strunt nu..
Ska lägga mig och läsa lite och sen nanna kudden!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback