Lyckat!

Varmt varmt vaaaarmt! Min lägenhet är världens sämsta när det gäller kyla. Det finns ingen. Men fläkten fungerar fortfarande och är i full gång. Tur det. Igår var det fest hos Hanna. Inflyttningsfest. Massa roligt folk och det kunde inte misslyckas.. och det gjorde det inte heller. Hade kunnat stanna på förfesten hela natten, men nöjesfabriken blev. Lite lite folk tyvärr och ingen hit alls. Men innan det vart det fiiiint :) Min skiva fungerade dock INTE i Hannas dvd, så jag blev lite ledsen.. men döljde besvikelsen med ett leende och va lite crazy istället, hehe. Malin va där också, har inte sett henne på huur länge som helst och pratade massa minnen med henne. Värt! :) På hemvägen va vi typ 6 pers som skulle åt samma håll och vi stannade vid Kenneth's för att käka lite. Mycket bra ställe efter krogen.. dessutom på vägen hem till mig. Lite farligt kanske men ändå, tihi. Efter att vi hade ätit våra burgare och myggen ätit upp mina fötter och ben, bar det av hemåt. Nästan framme träffade vi på en liten dam som hade skaffat sig en snefylla och som bara var fööör rolig faktiskt. En reckti värmlänning :D haha. "Härrta bor däär o härrta bor dääär" haha, mycket trevlig människa. Inte bitter. Härrta betyder tydligen hälften. För vi va tre och tre som gick åt varsitt håll. Jag vet inte jag.. men det va kul då? haha.

                         

Vart inte så många bilder, men det duger :) Tack Hanna och alla andra för en toppenkväll!

Nu blir det till att läsa lite och sen sooova, om det går.. sa jag att det var varmt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback