Midsommar i Randviken..

Fick skäll av Jeanine idag.. har ju inte uppdaterat bloggen sen i onsdags. Hemska tanke, hehe. Det har hänt en hel del sen i onsdags. Mer än vanligt. Tränade med herrarna i torsdags igen som vi brukar göra nu för tiden. Skojigt! Efter det åkte jag och Holta ut på björkris-och-blomjakt ute på skåre nånstans.. där hamnade vi. Det gick ganska dåligt faktiskt, iaf med blommorna. Skåre hade inget bra utbud. Vi var lite rädda för fästingar också, eftersom holta precis har fått borrelia (hur det nu stavas), så fick jag ta den största smällen o kliva i det höga gräset. Men allt för henne;) Sen bar det iväg hem till holtan för att fixa det vi skulle ha all dret till, dvs midsommarkransarna:) Jag var dålig på det. Jag satt och tittade på tv, medan holtis slet som ett djur med det lilla vi hade skrapat ihop. Resultatet blev toppen!

Sen var det alltså midsommarafton och vi skulle ut till en stuga i randviken. Var verkligen hur fint som helst där ute, tråkigt med det dåliga vädret bara. Men killarna hade fixat det skitbra, genom att va ute o ragga partytält. Så det funkade göörbra! Vi blev hämtade av Chris runt sex - halv sju. Kvällen där ute var hur kul som helst! Sött, roligt, trevligt folk och massa alkohol. Det gick inte dåligt. Eller ja.. för vissa gjorde det det, men de flesta klarade sig alldeles utämärkt och var på en relativt städad nivå, haha. Hur som helst.. tänker inte gå in på några detlajer, för då blir det alldeles för mycket att läsa för er där ute. Som sagt.. hur som helst blev det en toppenbra midsommarafton och det vart ett lyckligt slut. Tack för kvällen alle töser o pöjker ;)

 Nina och Holta är söta i Holtas hemmagjorda kransar med sidenband;)

 Så såg det ut.. lite dålig bild, men det funkar. Så fint!

 Sötlöken Mela!


         



Så där ja, blev lite bilder iaf. Man hade ju fullt upp med annat faktiskt.. Men helt klart en lyckad midsommarafton!

Idaaaag vaknade jag typ halv ett. Illa faktiskt. Men va faktiskt ute igår också. Så jag har nåting att skylla på, hehe. Det var planerat att vi skulle titta på fotboll (jag och holtis) och så blev det. Klockan fyra va vi på Tingvalla IP och tittade på Carlstad Utd - Husqvarna. Carlstad vann med 4-1, fin match. Och fint väder.. skönt skönt! Efter matchen gick jag, holta, hellgren, pat och stefansson till hemköp och skulle fixa lite ingredienser till flygande jakob. Så vart dä o så blev dä. Vi lagade lite käk hemma hos holtan och det vart en trevlig kväll med skitsnack och mys ute på taket. Naaajs.. "RAGGA"... haha.

Nu är klockan mett i natta och jag ska sööv! Hörs en annan dag helt enkelt. Mycket nöje tills dess ;)
Lateeer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback