MR YouTube..

Igår vart lite annorlunda än vad jag sa. Skulle träna fotboll, det gjorde jag inte. Tränade innebandy med herrlaget istället. Spelade en liten mixmatch, vilket var roligt!  Vi var några tappra ur damlaget som ställde upp, haha. Fem st va vi. Holta, Ia, Linn, Moa och jag. Vi va typ... bäst. Haha. Jag gjorde iaf mål, och det mina vänner, DET är inte ofta det händer. Efter träningen åkte jag och holta hem till henne för att fixa till oss lite för att sen gå till mårten o dricka lite och umgås.. och titta på alla studenter och bli nostalgiska, höhö.
Vi kom dit iaf och efter ett tag kom MR YouTube himself, HAHA. Om ni inte har sett honom på youtube så är det dags att göra det nu. gå in på youtube.com och sök på dumle69 så får ni uppleva nåt alldeles extra. Jag har jobbat med denne herrn också måste man ju påpeka, hade inte en enda tråkig dag på jobbet, tack vare annika och dMl, hehe.

Bäst att jag inte snackar nåt om vad som kommer hända ikväll, eftersom jag inte vet säkert. Och jag vill ju inte ljuga... IGEN, hehe. Lateeer!

image123

Johan och Holta ska ut och åka bräda.. mett i sömmern?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback