Fredaghelakvällen.

Sådärja.. Badandet i Säffle var en hit, har aldrig sett en sån galen 2-åring förut! Jag gillade dock inte att det va 20 andra barn, från 0-8 år där också. Mitt tålamod fanns inte riktigt, sånt jäääkla väsen. Påminn mig att jag aldrig ska bli dagisfröken eller nåt annat liknande OK? Barnen skulle hata mig, jag lovar. Innan plaskandet var han dock inte på så där jättekul humör. Ville göra tvärtemot vad vi sa hela tiden o va så envis och ettrig som han bara kunde. En reckti dretonge faktiskt, hehe. Men det får de väl va ibland... Eller hur syrran? :)

Nu har jag precis kommit hem från CAM-arena, där Skattkärr mötte sjöstad. Blakk match.. kändes som världens längsta. Spänningen kom inte igång förrän i tredje perioden heller så. Skattkärr vann iaf i sd med 8-7. Så två poäng blev det ju iaf. Bättre än inget.

Imorron sörrni, då är det dags för u-lagsmatch igen :D Liiite ägda! Klockan ett ska ni va i Lokaldelen arena om ni vill se på nåt kul. Kan bli kul iaf.. Tror dock att herrmatchen mellan Karlstad och Västerås lockar liiite mer:D

Förresten... vem ska stå i cafeterian i hallarna imorron då om inte Marie Gulliksson?? Tydligen ska alla i laget stå, jag står med mina grannar Wallis o Kamelen. Men redan klockan 8 ska vi vara där.. vad är det för slavtid egentligen? Vavava? Ska stå där till klockan 12 också, det är fyra timmar det.. FYRA timmar! Suck.

Godnatt / Enbittermenändåganskaglad Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback