haha johan johan johaan..

Jag ville bevisa att ja är lite gladare jämt nu för en liten stund. Snackar med min kära vän Johan på msn och frågar efter en ful låt som man blir glad av.. Då drar han till med den här tydligen?

Eamon - Fuck it


Då undrar jag vad han blir ledsen över iaf? :D haha. Rolig du, Johan. Det här gjorde ju min kväll lite faktiskt:D

SEN!! Är det så här.. att jag kom på den här låten också!:D


Om ni inte har sett den här filmen så måååste ni se den, nu nu nuuu! :D

Det va väldigt vilket bra humör ja vart på nu då, men känner att det här kommer bli en bra helg :)
Pussdaa!

Kommentarer
Postat av: #23

jag blir aldrig ledsen, jag är hård.

2007-10-05 @ 00:35:09
Postat av: jeannaaaaaaaaaaa

sluta gnäll marte. =))) tss

2007-10-05 @ 11:14:04
Postat av: Malle

hahaha, jag älskar videon med torkel i knipa! skratta så jag grina, wihooo :D

Postat av: Marie

Jeannis, jag gnäller aldrig :D
Malle, den är sååå bra! Kollade filmen idag. Du måste se den, den är bra bra braaa! :D

2007-10-07 @ 00:03:55
URL: http://mariegulliksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback