Helgen i bilder..

Är så jävla förbannad nu, för träningen gick åt helvete och jag hatar allt som har mde det att göra. Riktig jävla pina är det att gå dit nu för tiden. Kul.. Jättekul. Därföar ska jag draa, så snart som möjligt! Have to get back on track! Och det går inte här.. Men bilderna från lördagen ska ni få ändå nu. Jag är en ganska bra vän tydligen. Ellerrrr?

  
Jag och Elin var oklaara. De där andra tre var dock liite mer klaara :)

  
Han va definitivt klaar. Ingen kommentar. Lärka ser klämd ut?

  
Datta-nördar? Sofia o Leslie. Maty o Ogge.

  
Där har ni värdarna, Elin & KG. Nick såg mindre glad ut efteråt när han märkte att jag tog kort. Det där var min ständiga pose..

  
Råbärt sitt-dansar. Trevligt Ogge, trevligt. Sååååja.

  
Gokvell. Maty kan dansaaa. Jag o nathali är bra på att kramas.

  
Erica kom ho og, fy Ogge. KG är med i matchen. Den bilden är alla med på, det ser ju jag det.

  
Erica o jag. Johan och Robin "slagpåsen". Titt.

  
De är goda vänner, de fåår göra så. Den posen har han övat på. Nick vill inte riktigt slita sig..


Goooodnatten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback