IKEA tydligen..

Har precis "gått in" nya IKEA här i karlstad.. Ska väl nästan behöva skämmas för att jag inte varit där tidigare.. Jag vet inte om det va sån stor skillnad mot Örebro dock, men skönt att ha det så nära nu iaf. Jag kom därifrån med två diskborstar och lite duschkräm, haha. Storhandling blev det ju inte direkt. Men syster yster och hennes Martin kom därifrån med lite mer. Närmare bestämt grejer för över 5000 spänn. 
Eftersom det är kanelbullens dag så hade IKEA ett litet erbjudande på Kanelbulle + ett glas mjölk. Det hela kostade 1 krona :) Så det blev en liten fika för att fira, hehe.

image453


Förresten så mår jag lite bättre nu. Holta har gjort mig på bättre humör, så jag är glaaad :) Happy happy :P

Kommentarer
Postat av: holta

Bra snäckan! :) Du vet att det är väl det vänner är till för..

2007-10-04 @ 15:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback