Inflyttningsfest hos Pellepöjk!

Ska väl lägga upp lite bilder tänkte jag. Vi var alltså hos PelleRåtorp igår och festade till det lite, eller ganska mycket kanske. Aaaj dunnoo. Bakfyllan idag var påtaglig, i'll leave it at that :)

  
Axel ia Johan. Dålig vän. Ett gäng söppeltörsker.

  
Johan Klas. Johan lika trevlig som vanligt. Ogge.

  
Axel Råbärt. Han skulle va nykter, det gick sådär? Jag tydligen.

  
Jag va i ganska fin form. Söt bild, vem är minst ful?:P Elin, kvällens puma :)

  
Sofia Klas. Dricka bör man. Mycket fötter nu..

  
Sååja. Såååja. Sååååja.

  
Världens bästa Holta! Jag delar med mig av drickat, dvs bra vän. Jag gillar min Elin!

  
Bra vänner. Hon är ganska trevlig faktiskt, egentligen. ia och martin.

  
JAN. Axel leker miss hawaiian tropic? :P Johan å Johan.


Såja, det va det det. Kände att det blev ganska många johan med också, 4 stycken va dom. 4 Johan men inte en enda Sol-Britt?? Va blire..
Vi har match imorron också, mot västerås. Kommer bli tufft, men tror att vi kommer göra det bra och gå därifrån med seger. Be there! 16.00 CAM-arena.

Nu blir det sängen och ett litet Heroes-maraton. Det gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback