Nåt att göra medans tvätten tvättas..

10 favoriter:
Färg: Gul
Mat: Spagetti & Köttfärssås
Band/Artist: Rise Against
Film: 300
Bok: -
Sport: Innebandy
Årstid: Vår
Veckodag: Lördag hela veckan! 
Glassmak: Soklaaa
Tid på dygnet: Kvälling

8 för tillfället:
Humör: Uttråkad
Smak: Ingen?
Kläder: Mjukis, (alltid under tvättens dag :)
Bakgrund: -
Nagellack: Används ej, för jobbigt att måla anser jag.
Tid: 14.44
Omgivning: Me, myself & the TV.
Irritationsobjekt: Den bausastora resväskan som bara är i vägen vart jag än ställer den.

8 första (alltså DÅ, inte nu..)
Bästa vän: Sofia och Johanna på dagis, hehe.
Screen name: zebbencat86 ? så går det..
Husdjur: Musselina, min lille kanin.
Piercing: Ögonbrynet, dretfult. Skulle helst få det ogjort. Men ärr är tufft?
Förälskelse: Hmm, tough one. Jag kommer faktiskt inte ihåg.
Musik: Lotta Engberg? haha.
Bil: Fölkvagn, Polo.
Kyss: Lågstadiet, med killen som skulle kunnat vart min första förälskelse kanske? Maybe, dunno.

7 senaste:
Cigarett: Lääängesen. Äkklit.
Mat: Spagetti och köttbolla.
Dryck: Mjölk
Biltur: Till och från träningen igår kväll.
Kyss: Två-tre veckor sen? Hursomhelst alldeles för längesen kan man tycka.
Spelad låt: Colbie Caillat - Bubbly
TV-program: Cityakuten.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nejn. 
Brutit mot lagen: Jaan.
Blivit arresterad: Nejn.
Badat naken: Har hänt.
Varit med på TV: Har också hänt. Men det var inte jag som var i centrum direkt, haha.
Kysst någon du inte känner: Det har också hänt ja.

5 nejtack:
Kläder: Kortkort? Ischk.
Mat: Sånt där på julbordet.. Kalvsylta? Uuä.
Musik: Opera - nejtack.
Dryck: Whisky.
Personlighetsdrag: Brats.. orka. 

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Tittade på tv, satt vid datorn, tränade och åt kvällsmat.
Du kan höra just nu: Tvn, datorn, tangentbordet och bussen utanför.
Du inte kan leva utan: Familjen, vännerna, datorn och min säng.
Du gör när du har tråkigt: Skickar sms, ringer, sitter här.. what else?

3 personer:
Du kan berätta allt för: Mami, Jea och Holta.
Du tycker om: Får man bara säga 3? För dåligt. Det går jag inte med på.
Du inte gillar: Daniel Andersson (fotbollslandslaget), Sara Simonsson (Pixbo) oooooch.. nån mer. Bara dom jag kom på så där spontant, hehe.

2 val:
Kaffe eller te: Te 
Vår eller höst:
Vår

1 önskan: Må bra och ha kul livet ut :)


Kommentarer
Postat av: Moaaa

haha alltså nu när jag läser min så tror jga att jag har gjort lite fel. :D

Postat av: Marie

det har du moa.. det har du :D haha.

2007-10-24 @ 16:52:53
Postat av: Jea

Va söt du är :)
Miss u honeypie!

2007-10-25 @ 00:45:43
URL: http://jeaninestubergh.blogg.se
Postat av: Malle

känns som att jag känner dig lite bättre nu :D roligt med lite underhållning-medans-tvätten-tvättas :D wiho!

2007-10-25 @ 15:13:17
URL: http://mallenilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback