Onsdag och tema Bonde söker fru..

Onsdag idag alltså, har varit mycket piggare den här veckan. Sökt lite olika jobb, pomenerat och tränat som aldrig förr. Har till och med använt gymkortet två gånger den här veckan och det ska användas en gång till, och det imorgon. Känner mig mycket gladare och är nog lite roligare att umgås med nu. Beror nog på att det går bättre på träningarna och att jag bestämt mig för att släppa vissa saker. Skönt vare ja :)
Idag är det tvätt som ska tvättas och program på tvn som ska ses. Hoppas Elin och Annika kommer hit och joinar också. Först är det Bonde Söker fru och sen Grey's Anatomy.
Efter jul drar jag till Norge, var ju tänkt att bli tidigare, men det har krånglat lite så då är det lika bra att dra på det lite. Ska säga upp lägenheten nu iaf, så får vi se hur det blir sen.
Nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback