Pics!

Bilderbilderbildeer från i lördags.

  
Födelsedagskvinnan. Fööölk. Linn Kamelen Hanna.

  
Johan o Nick. Emma jämt litte söt. Leslie kan detta med dans han :P

  
Kolla Jill Johnsson! haha driiiv. Ogge och Axel sjunger? Eller? Nina och Madde.

Jaha.. liite jag börjar tappa stinget som paparazzi då. Suck. 9 publicerade bilder va väl lite väl dåligt va?
Idag har jag vart riktigt duktig! Faktiskt.... Gick upp klockan nio, käkade frukost och plockade sen ner massa grejer i lådor som kördes iväg till syster. Sen åkte jag direkt därifrån till träningen. Inga målvakter idag, måttligt kul. Imorron ska jag packa ännu mer grejer och på eftermiddan ska jag åka till brorsan för att byta bil. Får låna hans medan jag flyttar. Liiite större om man säger så, hehe. Han är bra min kära bror. Neejni, nu måste jag sova om jag ska få nåt gjort imorron.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback