Stress stress stress..

Festen / födelsedagskalaset vart toppen på lördagkvällen! Iaf förfesten, kunde haft roligare på nöjes dock. Sov hos Holta och Nina där jag la huvudet på kudden klockan fyra på morgonen. Vaknade kvart över åtta av att de två förstnämnda och Nathali sprang runt som dårar och skulle göra sig i ordning. De skulle iväg på kryssning sörrni. Ojojoj, så 4 timmars sömn blev det. Kunde inte somna om så jag tittade på Wedding crashers och efter det städade jag heela deras lägenhet tydligen. Ganska bra vän :D Bilder från kvällen ska ni väl få också, men inte riktigt än, ikväll kanske. Tog inte så många heller så..
Borde inte sitta här nu heller, måste börja packa ihop alla grejer som ska till syrran o hennes förråd. För det enda som jag behöver ha med mig till det nya stället är ju kläder och toalettartiklar typ. Så det är väl bäst jag sätter igång. För ett lass med lådor ska iväg till syrran redan i eftermiddag. Skynda skynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback