Voivoi..

Vaknade halv sju imorse och kunde inte somna om.. kul. Jättekul. Så jag gick upp, diskade lite och hoppade tillbaka till sängen efter det. Men somnade inte förrän halv tio igen. Sen ringde Holta och väckte mig halv elva:P Då gick jag upp, hehe. Det va väl dags då. Det här kommer bli en vääldigt underhållande dag. Eller ej. Håller på o tvätta nu, ska laga lite mat om en stund och handla lite sen. Träning ikväll också, inte helt motiverad. Allt kan dra faktiskt :P Men längtar som vanligt till helgen. Den kommer bli bättre än den förra, ingen match som kan förstöra nåt..

Ska försöka flytta till  Norge så snart som möjligt också har jag bestämt mig för. Ska åka dit snart och söka jobb lite överallt, vi får se om jag ska provspela för ett annat lag där borta också. Vore lite kul att spela nån annanstans och lalla lite :)

Nej nu blir det matlagning.. Hörsdaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback