Marknad - match - fest - efterfest

Jag är trött trött trött.. Men måste göra det här känner jag :) Halv nio ringde klockan igår morse och det var dags att gå upp och göra sig i ordning. Halv tio drog jag, Annika och Hanna till Säffle och skulle gå på marknaden i regnet. Inte helt okej väder + att det var mindre än halva stånden kvar, haha. Men strumpor köpte vi iaf :D Efter "marten" gick vi till världens bästa mormor och vi bjöds på mat så vi skulle va pigga till matchen. Klockan två va vi på plats vid de nya hallarna ute på Wåxnäs. Matchen gick väl så där kan man säga.. men vi åkte iaf därifrån med tre poäng. Seeen var det dags för fest! Vi skulle va hos mig, men sen vart det några som ville dra till Viken och det ööörka inte jag :P Så jag, lillbaarnet och Hanna åkte till Johan på Wåxnäs och festade till det med dom :) Lika lyckat som vanligt! Nöjes va helt okej, men skakade inte bumpen en enda gång. Inte alls likt mig.. hehe. Efterfest blev det också, vi va uppe rätt länge tydligen. Har lite sömn att ta igen. Men Erik va iaf roligast som somnade inne på Leslies toalett :D Bildtajm nuuu.

  
Ekstam är klaar. Nick inte så klaar. Och här har vi speltölingera.

  
Jag hade med mjölk som vanligt. Hanna hade nåt drickbart i strupen hela kvällen :) Råbärt va i fin form.

  
Ogge är pose-mannen himself! Lillbarnet.. Bra vän :)

  
Jag spillde nötter, snyggt. Emma gillar mig :) De två till vänster kom också. Aron och Erik.

  
Nu är han klaar. Emma också :D Glaaada pojkar.

  
Snyggt. Hanna mådde där hon satt. Johan slet sig från spelandet och ville vara med oss istället :)

  
Guran kom fram till slut. Emma gillade det!  Inlevelse finns det nåt som heter Johan. :P

  
Vi försökte oss på Torres målgest, det gick så dääär för mig :D Maty och herrlagets coach, mannen myten legenden? haha. Matyyyyy.

  
Där är spelet, bluff tydligen :P Glaad johan. Nej, jag vet inte vad vi gör..

  
På väg hem. Maty va lite piggare än killen i vitt. Hanna ser läskig ut. Kolla vilka skills dom har! Ujuj..

 
Trötta människor på efterfesten :P Jag styrde musiken på datorn, bra va jag.

Sååja, det var gårdagen det. Idag har jag varit i Sunne med min syster och lillkillen Alexander. Vi kikade på när brorsan spelade fotboll. Sista matchen. Seriefinal. Om de vann, blir det div 5 nästa år. De vann :) 2-1 och onödigt spännande, inte bra för lilla hjärtat. Regnade gjorde det också, inte helt kul. Men grattis Ämtervik :D

 
En mkt nöjd bror och lillkillen käkade chips för första gången. Han gillade det :D

Så ja.. det tog en stund det här. Mycket nöjd över min insats :D
Härrå fuuul!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Snygga bilder! skicka dom och låtarna sen :D

Postat av: Holta

Ni såg ut att ha roligare än vad vi hade på vår stackars förfest iaf.. bråk och idioter som släppte ut hästar var två av huvudingredienserna i den söppan! Puss då

2007-10-02 @ 11:53:48
Postat av: Marie

meen holta då.. du får ta igen det nästa gång. Då ska vi ut tillsammans! Så det så..
Jajemen Hanna, jag skickar om du nånsin är inloggad :D
Puss på er

2007-10-02 @ 14:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback