Bytt tillbaka!

Nu är jag back on track här igen.. den andra va lite jobbig skulle jag vilja påstå., med bilder och sånt.

Färjestad åkte på stryk igår.. IGEN och är utslagna. Utspelade näst intill varje match. Jag gillar sånt. Mums! Nu skulle det va kul om Linköping vann alltihopa. Men det brukar aldrig bli som jag vill så.. Men det är skitsamma egentligen..


Har precis varit ute och gått en lååångpromenad. Vilket var hur skönt som helst! Var ute o trippade i nästan två timmar. Skönt väder också, solen lyser och det är varmt! Ligger ju lite efter med träning nu när ryggen har varit paj. Så Marcus ska göra ett träningsprogram till mig som jag får till helgen. Så då sätts det igång på allvar igen, sköönt!

Jag fyller ju snart år också.. det kan ju bli kul? haha. Nästa fredag för att vara exakt. 11e april. Jag längtar faktiskt lite och det brukar jag inte direkt göra. Men det är spännande den här gången=).


Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback