Givande dag? Neheeeeeeeeeeeeeej!

Usch.. idag har det inte hänt mycket. Har sökt lite jobb iaf..

Jag och en viss person vid namn Daniel skulle åka in till stan efter han kom hem från jobbet och efter vi käkat lite mat. Så skulle han få sova nån timme tänkte han. Det blev fyra.. FYRA timmar. Så allt hade ju stängt för längesen. Då tänker ni: "varför inte bara gå in och väcka slöhögen?" Trooooor ni att jag försökte eller? Gick det? NEJ. Efter att jag har försökt ett tio-tal gånger gav jag upp, släängde igen dörren och satte mig och tjurade i soffan.. När han väl vaknade runt halv nio nånting så frågar han... "har du glömt bort tiden?" Haha.. Tror ni det kokade i mig då eller? Jiises.. Han har dock fjäskat rejält efter det, så nu är det fint. Imorron ska vi åka direkt efter att han kommer hem från jobbet :) Så ska dom tas! hahaaaa.

Goooodnatten!

Kommentarer
Postat av: öle möpp

=) trött ju !!

2008-04-06 @ 23:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback