Massa plock och massa massa barndomsminnen..

Var ju som sagt hos min kära far idag och hjälpte honom rensa lite igen.. Vilket behövdes.. big time. Jag hittade så jäkla mycket roligt. Kort från barndomen, skrivböcker från skolan, gamla prov, brev från när jag brevväxlade med några kompisar som bodde på annat håll och massa kort från en skolresa vi gjorde i 6:an, haha. Jösses.

image661
Vart speciellt nöjd över den här bilden, haha. Kolla in bonnbrännan liksom. Tapeterna är också en favorit? hah.


Den här klockan skyddade jag med livet när jag var liten. Kalle Anka vetni.. vilken hjälte :D


Den här bilden från Hammarö-lägret på Jeanna och Linda är sööt! :)


Sådär ja.. hockeyfrilla, bebishull och trehjuling är det enda som behövs.


Vi fick iaf bort en hel del. Det är dock massor kvar ändå. Så några gånger till blir det allt..
Tränade innebandy ikväll också.. det gick till och med bra med ryggen! Det känns bara bättre och bättre också, så det är kul! Hoppas på att vara i full gång ganska snart. Ligger ju lite efter med träning nu.. Ska hämta mitt träningsprogram hos Maria och Marcus imorgon. Vill börja nu nu nu!

Borde lägga mig och sova nu.. Ska upp i tid imorgon och fixa lite innan jag kilar iväg för att träffa Elin en sväng på stan innan hon börjar jobba klockan ett.

Så nu är det natten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback