Pill o sol o dop...

Har ändrat utseendet lite på bloggen nu.. den är lite roligare nu. Trodde det skulle va svååårt, men med hjälp av http://designadinblogg.se så var det hela lite lättare!

Idag har jag egentligen inte gjort så mycket, har fått en kjol såld på tradera.com, har lagat lite käk och slappat en hel del på balkongen i det fina vädret. Jag och Daniel ska ut i solen nu snart o sätta oss lite.

Till helgen är det dags för Alicias dop och min lilla sånginsats. Ska öva på fredag med killen som ska spela piano åt mig. Vi får väl se hur det går. Sjöng ju på Alexanders dop också för några år sedan. Då gick det väl inte helt felfritt kan man säga, men då fick jag inte öva nånting utan då kom jag dit lite innan och jag sjöng igenom den typ två gånger.. Så förhoppningsvis ska det gå lite bättre den här gången, hehe. Låten jag ska sjunga har Shirley Clamp gjort och den heter Det Är Du.. Såå fin! Så vi får väl hoppas att jag gör den bra.

Nej.. nu blir det solen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback