Sova själv är läskigt..

Precis hemkommen från Göteborg nu.. usch. Har tråkigt redan. Och det här med att sova själv känns lite konstigt.. speciellt när man inte gjort det på ett par månader. Sviiinkallt är det också.. jises. Det är typ... 13 grader här nere hos mig. Roooligt. Mycket dåligt nu märker jag.. Det var dock kul att läsa deklarationen när jag kom hem. Det var väl det.. haha.

Imorgon åker jag till pappa tidigt för att plocka och gå igenom lite grejer som rensats från vinden.. Sen är det väl dags att sätta igång med källaren också.. HERREGUUD vad vi har att göra. Det är inte lite grejer som finns där nere. Typ mer än hälften är mitt också, haha. Yeeey, good for me! Lite kul med allt man hittar dock.. gamla skolböcker från låg- och mellanstadiet. Där jag har skrivit lite roliga grejer helt enkelt. Hittade till exempel en skrivbok där jag och Jeanna tydligen haft en liten skriftlig dialog under en lektion.. HAHA. Riktigt kul att läsa iaf.

Hur som helst.. nu blir det bingen.
Nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback