Vårfest = Brakfest!

Årets upplaga av vårfesten (avslutning m Skattkärr) var så klart årets fest som vanligt! Alltid lika galet! Vi började allt med förfest hos Ulle i Skattkärr för att sen dra vidare till "vårt hus" där festen skulle hållas. Det började ganska lugnt med lite käk och prisutdelningar.. Sen tog det hela fart.. rejält. När man kom hem hade var man en svullen fot rikare. Man får väl säga att bilder säger mer än tusen ord..

  
Hanna & Ia. Erik & Emma. Så ska dä va.

  
Sååja. Annika & Emma. Manlig kärlek.

  
Manlig kärlek 2. Familjen?=) Bestämde oss tydligen för att göra olika saker?

  
Bra vänner. KG, Johan & Nina. Lugn nu, Linn.

  
Ekstam låg inne med några härliga dancemoves. Manlig kärlek 3. Festligt.

  
Martin & jag. Bra grejer. Bugg med Linn och Anders.

  
Lugn nu, Nina. Bandet=P. Glaada Linn.

 
On the dancefloor. Bli trampad av nån med smal klack mitt i buggen gör ganska ont har jag fått erfara.

Som ni märker vart det en hel del dans och livat i luckan. Buggade med både Leslie och Pelle som är riktigt duktiga! Dom slänger runt en som en trasa där på dansgolvet, så det gäller att hänga med, hehe. Längtar redan efter nästa års avslutning=D.

Åker snart tillbaka till Göteborg.. eller snart o snart, men ikväll iaf. Ska sätta igång med träningen under veckan också, med start imorgon. Distanslöpning står på schemat. Inte min starkaste sida direkt.. hehe. Så jag ser inte fram emot det.

Höörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback