Hejhejhej

Usch då, vad lite tid jag spenderar på att uppdatera bloggen. Dålig stil...... Vad har jag gjort sen sist? Hmm.. jobbat, jobbat och umgåtts, hehe. Var på Ankans uteservering i stan igår kväll och drack lite gott och käkade vääääärldens godaste kycklingtoast!! Det var fan det värsta jag varit med om, jordens jäkla toast och SÅ mycket potatis och den mest älskvärda dressingen nånsin. Puh, det var riktigt gott. 135 spänn för maten och så jäkla värt det! Lätt. Det var jag, Daniel, Elin och KG först, sen anslöt Linn och Maria också. Det var riktigt skoj och mycket snicksnack under kvällen. Massor med skvaller så klart.. vad annars? hehe. Dock har det gått lite i bakslag idag.. jag är teeröööött!

Planderade lite inför lördagen också då det blir lite festligheter med båda gammalt och nytt "Skattkärrs-IK-folk", ska bli skitskoj och längtar redan! Ska ju bli fint väder så grillen kommer väl glida fram också. Mumma.

Nu är det väl dags att jobba igen, hehe. Ska in till stan och hämta ett paket åt bruuuket.
Puussda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback