Akuten..

Igår kväll fick jag veta att syster åkte in till akuten här i stan.. hon har problem med gallsten, så hon hade fruktansvärt ont. Det lugnade dock ner sig mot kvällen och hon fick åka hem. Hon frågade om jag kunde köra hem henne och sova hos henne eftersom jag ändå skulle till tandläkaren tidigt på morgonen idag. Som den snälla syster jag är så gjorde jag självklart det=). Hon skulle tillbaka till akuten idag för att ta lite prover o så, så hon följde med mig när jag åkte hem.
Väl framme vid akuten fick vi inte vänta så värst länge innan de ropade upp henne.. fick dock vänta lite längre på läkaren. Satt i det lilla rummet i över två timmar. Men det var mycket man hann o prata om då istället=).

Hos tandläkaren gick det bra.. fick bedövning och kände ingenting när de borrade. Tog bort mitt tandsmycke också. Fick med mig den i en påse hem:) haha. Snyggt.

Nu ska vi iväg o träffa Sirpa och Kent på stan o fika lite. Ikväll blir det hockey hos Erik.

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback