Årets bild?

Jag och Daniel var och tittade på fotboll igår.. Brorsans Ämtervik mötte Kil. 1-1 blev slutresultatet, matchen var inte helt rolig. Bara de sista 15 var okej, hehe. Jag tror årets bild (än så länge) blev tagen igår också. Det är i slutminuten av matchen och brorsan (som är målvakt) följer med upp i straffområdet när ämtervik fixade hörna. Bollen går mot brorsan.. han hoppar upp och ska nicka.. snuddar bollen så den studstar på en motståndare och landar precis på fötterna på Ämterviks ena forward. Som skjuter.. och ja.. det blir mål såklart, haha. Sjukt.. typ sekunder kvar av matchen. Den där sekvensen gjorde så att årets bild blev tagen.. hittade den på dawidn.com. Kolla in den här nu =D



HAHAH! Uuh, va ful han är! Är förvånad över att han ens kan hoppa så högt! haha. Usch.. jag dog lite när jag såg den faktiskt. LÄTT årets bild än så länge.. Vi får se om det finns nåt som slår den;)

Hejpaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback