Brrrr!

Usch, idag har det varit kallt ju. Det gillas inte. 11 grader var det när jag åkte till Säffle imorse, så ska det ju inte va. Har iaf varit hos syster hela dagen. Jag, syster och Alicia käkade på ett litet café och sen kikade vi i lite affärer. Och efter det tog vi en långpromenad och hämtade Alexander på dagis. Det var skööönt!

Klockan sex var jag hos tandläkaren.. ett jäkla hål hade jag också. Dret. Det var tydligen nåt som var på gång för fyra år sen typ, men då ville dom inte göra nånting åt det? Ohkeej.
Ska ta bort mitt tandsmycke också som jag har haft sen jag gick i trean. Dags att få bort den nu, har tröttnat lite kan man säga=P. Ska tillbaka till tandläkarn o laga hålet på fredag morgon, halv åtta närmare bestämt. Blä!

Puuuusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback