Dä ä möe nuh..

Det händer mycket spännande grejer nu! Och jag gillert=) En grej kan jag inte berätta, då allt inte är riktigt klart än. Men i slutet av veckan/början av nästa vecka berättar jag. Det looovar jag0=).
Sen ska jag på en jobbintervju kvart över tolv. Men kan inte säga så mycket om det heller än men.. Det kommer.
V börjari komma i ordning ordentligt här hemma också. Såg ut som ett bombnedslag, då det var grejer över varenda kvadratmeter tror jag. Men nu så!

Varför är jag uppe så här tidigt då? JO, för att jag tvättar. Tvättade fem timmar igår och kommer nog bli lika många idag, så gissa om vi har en del tvätt, hehe. Töligt att gå upp halv sju bara för att tvätta dock..
Ska ta mig en cykeltur om en stund tänkte jag, men först.... frukost!

PS. Är inte aaaalls avundsjuk på Jeanna och Linda som är på kryssning just nu.. uss.DS.

Pussohäääj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback