Denna ständiga huvudvärk..

..efter en kväll på krogen börjar bli lite tröttsam. Kan det inte bara vara som förr, då man inte var bakis alls.. inte nån gång. Jag gillade det. Det här?.. not so much.

Roligt hade jag ju iaf! Det är ju huvudsaken! Förfest hos Erica med Eurovision på tvn.. 18:e plats för Perrelli. Det trodde jag verkligen inte. Trodde faktiskt att hon hade en bra chans att vinna. Menmen.. så kan det gå! Lite senare hamnade vi på nöjesfabriken. Sen bar det hemåt.. eller ett litet stopp på vägen blev det ju, hehe. Stannade till på Day & Night för lite kebabrulle. Sååå gott! Jag käkade kebabrulle med strips! Det kan ha varit det godaste jag har ätit faktiskt. Stripsen var alltså i rullen, sjukt gott! Jävligt smart också.. bra skit!


Nu blir det frullä!
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: erica

Hej hej! Har läst ditt inlägg från i lördags:) fin bild också, måste jag säga ;) puss

2008-05-27 @ 08:24:10
Postat av: marie

givet erica.. givet=)

2008-05-27 @ 19:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback