Flyttaaar!!

115 kvadrat + källare + veranda + garage på 30-40 kvadrat + stuga utanför + stooor gräsmatta + toppenbra grannar och hyresvärdar = 4300kr/mån. Top that!!

1a augusti flyttar vi till annan ort! Ska bli så sjuukt skönt så ni fattar inte. Jag kommer ligga på helspänn hela tiden för att jag är så himla exhalterad.. längar någoot! Det blir ingen innebandy i Skattkärr heller, för där får jag ingen reseersättning. Så det blir Grums istället där jag är garanterad just det.. Jag är helnöjd. Även om det hade varit kul att spela i Skattkärr nu när dom fått nya tränare och verkligen satsar! Hoppas det går bra för er brudar! Men vi i Grums satsar rejält den här säsongen också, har fått massa nytt folk i ledarstaben och det ser riktigt bra ut! Så det här kommer bli bra... riktigt bra=).

Nu blir det sängen.
Nattinuffsan!

Kommentarer
Postat av: Mamma

ÅHHHH vad jag är GLAD för eran skull. Jag är så stolt över dig det hoppas jag att du vet. ÄLSKAR DIG JÄTTEMYCKET KRAMAR MAMMA

2008-05-19 @ 14:19:18
Postat av: Fia

Nämen! Vart bär det, vilken ort? :) Låter verkligen jättefint !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback