Klippt och skuren tydligen!

Jag har fått jobb!! HIGH FIIIIVEHerbalife-distributör. Uh va snyggt=D Gud bevare mig väl.. Ska på utbildning i Stockholm 24-25 maj. Ska bli såå roligt!! Fest på lördagen där också tydligen.. vilket inte är mig emot, hehe. Hon sa att jag var som klippt och skuren för det jobbet och glad... ja.. det blev jag! Nu börjar livet bli riktigt roligt och spännande!



Massa nytt som händer nu. Blir ju tydligen sambo imorron=) Åker till D tidigt imorron med pappas bil och släp på den. Dags att flytta från götet och hem till mig. Underbart! Åker tidigt också, redan halv sju imorron bitti. Så det är väl dags att hoppa i säng.. Berättar mer om jobbet nån annan dag.

Godnatt!
My back is killing meeee!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till jobbet!! Och till sambon såklart! :D

Postat av: Marie

Åh tack Hanna! :)

2008-05-08 @ 23:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback