Konsert på fredag!

Sååja, då var hotellet bokat också. Ska bo på Scandic Ariadne som låg nånstans mitt i city i Stockholm. Vi åker tidigt på fredag morgon, så ska vi väl checka in och sen gå vidare till Stadion där vi ska kolla in Kiss på kvällskvisten. Ska bli riktigt roligt!! Den enda "rockiga" konserten jag varit på är väl Danko Jones, när han var här i Karlstad för ett par år sen. Men det kommer väl inte va nånting mot det här.. eftersom han spelade på BMB.. så det kommer ju inte direkt vara samma mängd med folk kanske, hehe. På lördagen tänkte jag dra med mig Daniel ut på stan, hihi. Han kommer inte gilla det, men vad gör han inte för mig? ;D

Sen får vi se om man hinner pussla ihop så man hinner träffa Jeanine och Jeanna också. Sistnämnde fyllde ju år igår och Jeanine fyller år på måndag, så hoppas man hinner ses o gratta lite och lite catching up skulle vara trevligt=).

Nu blir det hur som helst bingen.
Pusspåer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback