Personlighetstest

Snodde precis det här testet (http://se.41q.com) från Fias blogg.. (http://soffia.blogg.se/). Förlåt Fia=) Men har man inget bättre för sig en fredagkväll så har man inte, hehe.

- - -

Din personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.


Kärriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.


- - -

Fräckt.. jag gillade det där testet, haha. Men en grej bara..... präst?? jag småflinar lite här framför skärmen.... ;P Det där med att jag är entusiastisk inför nya idéer, men uttråkad av detaljer stämmer dock helt o hållet.

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha :D vi hade lite lika du o jag. Kul test ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback