Rekord?

Så här många inlägg på en och samma dag har jag nog aldrig fixat till förut, hehe. Men det här är fan bra alltså.

Om ni vill se en film som får er på bra humör, så se den här! The pick of destiny med Tenacious D. Jack Black är ju helt sjuk! Haha, det räcker att jag tänker på filmen så blir jag på bra humör. Powersliden han försöker med är helt jäkla klockren.. ojoj. Men här är dom ganska sköna också..



Nu ska jag ut och gå.. igen. Har haft en otroligt givande dag som ni märker. Cyklade imorse, var ute o gick lite senare och ska ut o gå nu igen. Det är kul det här, hehe..... Ska iaf iväg till grums o spela lite innebandy ikväll. Då har man nåt o göra på riktigt =)

Härråå partypeople!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback