Säfflemarten och innebandyavslutning!

Sådär ja.. har ingen huvudvärk idag!! Helt otroligt för o va mig. Igår vart det ju säfflemarten som sagt och det var uunderbart väder! Helt perfekt skulle jag vilja säga att det var=). Jag köpte dock ingenting, men D fick ihop lite smågrejer. Alexander var helnöjd, fick åka karusell med morfar, kaffekoppen, hehe. Sen åkte vi hemåt och plockade upp Frida i Grums på vägen.



När vi kom hem halv tre började vi dricka lite smått jag och Frida och jag gjorde mig i ordning. Sen skjutsade D oss in till stan och Score. Där var det barbeque-buffé, vilket äälskades av ALLA. Fy va gott det va, massa kyckling, revbensspjäll, kotletter, klyftpotatis.. you name it. Efter det bowlade vi.. Jag vann fanimej det individuella, jag var bäst av alla. mahaha! Sen åkte vi till norrstrand, hem till Tina och Erica, fest vart det! Hur kul som helst! Nöjesfabriken blev sen och det var skitkul där också. En toppenkväll helt enkelt!=)



Neverstore spelade på nöjes.. tror ni jag blev lycklig eller?! Jag absolut älskar dom och är lite småkär i sångaren.. puh=) Jag visste inte ens om att de skulle spela där, vandrade bara in i rockbaren och fick höra dom, jag nästan sprang ner till scenen. Loved it! Träffade massa söta människor också. Det var speciellt kul o träffa Camilla (läs Camel) som är hemma den här helgen, men pluggar i italien annars. Kommer hem i juli, så då blir vi grannar igen=) Carro träffade jag också ju.. henne har jag inte träffat på hur länge som helst heller. Så de va skoj! 

Tack alla för en helt underbar kväll!

Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Camilla (läs Camel ;P)

Hörrödu min vän jag kan meddela att jag tyckte att det var helt sjukt kul att träffa dig :D Alldeles för länge sedan vi röjde loss, men det får vi ändra på igen sen när ordningen blir återställd och vi är tillbaks som granar!

Puss pårre!

2008-05-12 @ 09:10:11
Postat av: Våfflan (läs Marie)

haha Camel, granar?? :D Jag vet vad du menar, men alla andra då?;) mahaha. GraNNar ;D Pusspådä!

2008-05-12 @ 10:13:32
Postat av: Camilla

Haha men lilla våfflan du vet att vad jag egentligen menar är att vi ju inte går helt bra ihop, taggarna utåt du vet ;P



NOT! Miss U my friend :)



Puuuuuss

2008-05-13 @ 15:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback