tjugosjätte maj tjugohundraåtta

Vaknade ganska sent idag... fy mig. Klockan visade 11.11 när jag tog mig kraften att sträcka mig efter mobilen. Usch vad trött jag var. Förstår inte ens varför. Jag käkade iaf frukost och kilade in till stan en sväng. Skulle lämna tillbaka en klänning som jag köpte ganska hastigt i lördags, som inte passade. Så jag fick pengarna tillbaka och gick och kikade efter lite annat. Köpte en skjortklänning, så säger vi att det heter.. och ett par jeans. Gick till intersport och köpte en vattenflaska också, vilket jag verkligen behövde inskaffa.

  

Nu ska jag laga lite mat tills Daniel kommer hem om en stund. Träning ikväll.. längtar efter träningsvärken de luxe som lär komma efter idag. Gissar bara, hehe.

Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback