Inhandlat

I lördags köpte vi ju madrass, täcke, kudde och sängkläder till spjälsängen. Och igår var jag in på IKEA och köpte ett spjälskydd också. Titta så fint det blev!:)



I fredags köpte jag lite kläder också till lilltjejen. Var på Lindex och hade 25% på hela köpet. Det här fick jag med mig hem...

    
Tre bodys, en söt liten klänning och två sparkdräkter.. och allt för 120 spänn!! Sen fick jag med mig ett linne till mig själv och en ansiktskräm. Det var en bra fredag:) haha.


Igår åkte jag ju in till stan för att hyra bilbarnstol också.. Det fanns två varianter att välja mellan. Den ena har syrran haft så den kände jag till ganska väl, så jag valde den. Den är lite tyngre och 150 kr dyrare än den andra modellen, men det är det värt. För den har ett jättebra solskydd och den känns lite säkrare än den andra. Så 450 kr blev det för att hyra den i nio månader. Efter jag gjort det, så åkte jag ju till IKEA som sagt. Förutom spjälskyddet, fick jag med mig lite haklappar, matlådor och balsam.

Efter Karlstad åkte jag och Daniel till sjukhuset i Säffle och MVC för ett (förhoppningsvis sista) besök hos barnmorskan. Allt var som det skulle. Hon lyssnade på bäsens hjärta, klämde på magen min och mätte. Hon kände att bäsen hade fixerat sig och jag har bara växt en cm sen jag var där i vecka 36. Sköönt. Vägde mig gjorde jag också.. Har gått upp precis 10 kg.. från 75 till 85 kg. Barnmorskan skrev också en sammanfattning av graviditeten och frågade lite om våra förväntningar inför förlossningen o så. De papprena skickar hon sen in till förlossningen, så att de har det i min journal ifall jag har speciella önskemål eller liknande. Så det var det:) Fick en ny tid den 8e maj, men jag hoppas att det har hänt nånting innan dess.. snälla snälla snällaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback