Mycket bättre!

Nu mår jag mycket bättre... eller det gjorde jag väl redan första dagen efter att jag tagit antibiotikan. Tar det sista dagen på torsdag. Så får vi hoppas att det håller sig borta. Men jag tror inte att det var nåt med livmodern egentligen. Utan både jag och mamma tror att det var nån äggcysta eller vad det heter. Som gör att äggen inte släpper när man har ägglossning. För läkaren jag hade sa ju att jag var i ägglossningstid så.. Vi tror på det!

Sitter hos mormor nu, har precis varit och besiktat bilen, så Molly var här under tiden. Passar på att skriva här, då Molly inte gillar att sitta med mig vid datorn, hehe.

Igår var vi iväg till BVC och det var dags för Molly att vaccineras. Det gick väldigt bra faktiskt. Trodde det skulle bli mycket skrik och många tårar, men hon är härdad min tös tydligen:) Den ena gjorde dock ondare än den andra. Men hon klarade det fint:) Tre månader blev hon exakt på dagen igår. Snacka om att det går fort alltså.. Känns som om det var igår man låg på BB..

Lite nya bilder kommer häääär.












Har lyckats fånga några leenden på bild nu iaf.. Men annars är hon väääldigt duktig på att gömma det när kameran kommer fram, hehe.

Nu bär det snart av hemåt. Men Molly sover i mommas famn för tillfället.
Så det blir när hon har vaknat och fått käk:)
Pussokram!

Kommentarer
Postat av: mamma

ohhhh!!!!! va söt hon är. Älskar er Kram

2009-08-11 @ 20:16:26
Postat av: Emma

Imponerande minspel hon har den där lilla damen ;) Tatueringen blev jättesnygg!

2009-08-12 @ 16:20:35
Postat av: René

Hej Marie, gullig liten Molly du har, du tar vell med henne till innebandyhallen i vinter? kram hälsa mamma

2009-08-16 @ 22:48:36
Postat av: Marie

Tack Emma:)

Självklart ska hon med till sporthallen! Det är ju givet, René!:)

2009-08-17 @ 09:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback