Sjuk, minsann.

Sitter här och snorar.. riktigt rejält till och med. Tråkigt att bli sjuk! Jag känner mig dock inte så dålig, är bara snorig. Så har inte ont i halsen eller så.. så det är ju ett plus! Står över träningen sen iaf.. men åker dit och är med på teorin. Men är töligt sugen på att träna! Har två timmars pass idag. Hade varit kul att vara med, menmen. Bättre att kurera sig inför kommande veckans träningar och träningshelgen som kommer!

Sen ska jag väl försöka jobba inatt också, vi får väl se hur det går med det.

Trodde jag skulle dö här om dan också.. Nja, kanske inte. Men rädd blev jag iaf. Det kunde ha gått illa. Halvvägs hem från träningen började det låta som fasen och skaka och vibrera i hela bilen. Jag stannade och försökte kolla vad det var för nåt eller vart det kom ifrån. Det första jag kom att tänka på var att det var nåt av däcken som inte satt ordentligt.. Men det går ju inte att kolla när det är tyngd på.. Så jag körde i typ 50km/h resten av vägen och det gick bra, men det skakade och lät ju fortfarande.. Dagen efter hjälpte Martin mig att kolla efter. Och jodå, däcket vänster fram satt gaanska löst, minsann. Tur att det gick bra iaf! Bara att dra åt bultarna lite... så nu är allt som det ska igen:)

Nästa helg är det dags för Nowas dop också, brorsan ringde igår och frågade om jag ville sjunga. Och det vill jag ju såklart! Men frågan är om jag hinner bli frisk, men det borde jag ju hinna. Vore ju konstigt annars tycker jag.

Har en sjuukt bra låt till er också! Det här är verkligen en favorit..
Jordin Sparks - Battlefield

Nu är bloggen stöööörd... får inte ut videon. Men den kommer:) Vaaaar så säkra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback