Sjukling.. men inte så det märks.

Jaha.. satt på akuten i 8 timmar i tisdags, minsann. Finns ju roligare sätt att underhålla sig på. Hade fruktansvärt ont i nedre delen av magen och det visade sig (efter den långa väntan på akuten) att jag har fått urinvägsinfektion. Plus att jag har nåt problem med livmodern, som de inte kunde säga exakt vad det var. Men antagligen så var det en inflammation. Så nu har jag fått två kurer med antibiotika och det har redan börjat hjälpa, så det känns skönt att det går åt rätt håll iaf!

Nästa vecka drar innebandyn igång på riktigt också. Och SOM jag har LÄNGTAT! Men nu kan jag ju inte vara med ändå, eftersom jag käkar den medicinen jag gör.. Så det suger! Men jag ska väl iaf dit o säga hej iaf. Och plåga mig lite, hehe.

Nu blir det snart promenad med lilltjejen.
Pussokram!

Kommentarer
Postat av: Ananas

Jovisst vettu! Tur att man inte helammar längre säger jag bara, för aj så ont det gör =)



Skönt att medicinen hjälper men tråkigt att du inte kan träna innebandy. Sitta och plåga sig är inte så kul, det är därför jag inte är uppe och tittar =)



Hoppas allt är bra med er.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback