Stoor flicka!

I onsdags var vi hos mamma en stund.. Brorsan med familj var också där. Kul att träffa dom! Nowa är 11 dagar äldre än Molly. De är lika långa, men Molly väger lite mer;P


Nowa & Molly :)

Igår rensade jag ur min garderob, minsann. Fick bort en hel del faktiskt:) Ska sälja en del och kasta en del. Sen åkte de flesta sommarkläderna bort också, för det känns som om det håller på att vända nu. Dock lite svängigt. Ena dagen är det svinkallt och andra dagen är det jättevarmt.
Har köpt en vinterjacka hos Ellos också. Den var riktigt snygg och skön.. så jag är supernöjd!

Inom en månad nu så har vi tre dop att gå på, hehe. Dels Mollys då förstås:) Imorgon är det dags för Nikkis dop och första helgen i september är det Nowas tur. Så det ska bli kul! Spännande om inte annat. I eftermiddag ska jag iväg och kika på doppresent till Nikki. Och present till både Jessica och Ville som båda har fyllt år. Eller Jessica fyllde i förrgår och Ville fyller år imorgon. Har väl en liten aning om vad jag ska köpa, men vi får väl se:)

Molly har fått en gå-stol också, hon sitter så fint i den så! Hon tycker den är jätterolig:) När vi var hos mamma här i veckan satte vi tofs i håret på henne också, hehe.




Usch, så söt hon är. Börjar bli stor flicka nu:)


Haha:) Svårt att få en bild där hon inte har händerna i munnen också.. :)

Pussokram!

Kommentarer
Postat av: maria

tänder på gång kanske? Alwa var 3 månader då de två första kom. Då är ammningen inte riktigt lika festlig ;)

2009-08-21 @ 10:17:54
Postat av: Anonym

Underbar liten söt tjej jag har som är mitt barnbarnbarn

2009-08-21 @ 22:58:02
Postat av: Anonym

Underbar liten söt tjej jag har som är mitt barnbarnbarn

2009-08-21 @ 22:59:05
Postat av: Jea

Hon bara växer och växer :)

Längtar verkligen till slutet på september när det vankas dop och jag får träffa er! Puss

Postat av: Anonym

Maria: oj, tre månader bara? inga tänder har synts till än hos Molly iaf, jag letar varje dag, hehe. Jag ammar dock inte längre, vilket jag är lättad över när hon väl får de första tandebissarna;)



Jea: Japp, då ses vi! Miss you!

2009-08-23 @ 18:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback