Bra flyt ibland..

Var på affären förut tillsammans med Molly och handlade lite. När jag hade betalat och skulle packa ner varorna i kassan så vart det mjölk på hela min sida.. Whopdidoo, då hade min mjölkliter blivit mosad och all mjölk rann ut på bandet. Haha, flyt kallar man det ja. Så jag fick stå och torka nästan varenda vara innan jag kunde packa ner dom, det var ju så dääär kul faktiskt.

Innan vistelsen på affären så var vi på BVC för att väga och mäta. När hon föddes var hon ju 50 cm lång och vägde 3920g. Första gången vi var iväg till BVC så var hon 54cm lång och vägde 4330g. Nu var hon 56cm lång och vägde 4870g. Så hon får ju inte för lite mat iaf=). Ligger så fint i kurvan så.

Igår hade vi kalas för Daniel också. Han fyllde ju 26 minsann=) Grattis till min älskling! Det kom lite släkt och vänner och grattade honom. Molly fick en present av Daniels moster och kusin och några till:) En helt ny outfit.. snacka om att hon blev söt=) Bilder kommeeer.. mamma köpte ett hårband till henne också som också är med på bilden=) Sweet! Skorna köpte jag igår.. alldeles för söta. Finns mycket fint att köpa till henne.. ujamejen.



 

Kommentarer
Postat av: Fia

Nääämeen, vad hon är sööt! :D Och jaa, vad mycket hår, sötnos :) Allt bra med er?

Postat av: linda

Har hon öppnat båda ögonen nu? :) hihih

2009-06-12 @ 22:52:45
Postat av: Anonym

haha, japp. båda ögonen är öppna ganska ofta nu till och med. har låånga vakenperioder om dagarna=P

2009-06-13 @ 17:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback