Helgen..

Jahaaaa.. först ska vi säga grattis i efterskott till min kära mamma som fyllde år i lördags. Så GRATTIS!=) Vi var ju på kalas där i söndags, vilket var trevligt såklart!


Kära mor & Molly


Alicia & Molly. Så söta!=)

I fredags kom Elin och KG och hälsade på mig och Molly här hemma. Det var kul! Kul med lite sällskap då det lätt blir ganska ensamt om dagarna.. De hittade dock inte hit på en gång, haha. De åkte en omväg på 6 mil bara, men vad är det? En fis i rymden, javisst;) hehe. Elin gosade med Molly mest hela tiden och vi snackade lite skit:) Mer sånt!


Elin & Molly

Robban kom ju i fredags också.. trevlig prick det där! Vi skrattade mycket med honom under helgen. Så helgen har varit skoj:) Fick ju jordens sötaste klänning av honom också, till Molly. En hello kitty - klänning minsann=) SÅ söt! Molly fick en fin present av Lena och Sam också från London. Så himla fin klänning. Riktigt somrig! Med ett par matchande trosor med=) Så fick vi med två skivor från det bolaget hon jobbar på.. mycket nice=) TACK Lena & Sam!


Nu nu nu ska vi hoppa i säng säng säng.
Om vi får jordens piggaste tjej till att stänga ögonen och sova en blund. We´ll se......
Imorgon ska jag besikta bilen:S På onsdag fyller Daniel år också.. skojs=).
Puss&Kraaam!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja va bra att d kom fram :) hoppas hon tycker om klanningen, trosan e juh sa sot :)



Va du sadar mork I haret nar du va bebis? Jag trodde du va blond oxa :p



Puss & kram pa er alla :)

2009-06-08 @ 23:06:18
Postat av: Marie

Nej, jag var ju inte så där mörk. Du har så rätt.. jag var blond jag också.. så hur det där funkar vet jag inte=P. Men jag tycker iofs att hon blir ljusare och ljusare för varje dag som går. Så hon kanske kommer bli blond till slut hon också:)

Hälsa Sam! Kram!

2009-06-08 @ 23:16:17
Postat av: Elin

På tal om omväg så skyller jag allt på den fantastiska väg beskrivningen vi fick....=)

2009-06-09 @ 10:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback