Snart back to basics :)

Ja så är det.. är inte helt 100 i kroppen än, men snart är jag redo att sätta igång med träning igen! Och det känns sååå skönt! Ska bli underbart=). Nu är det bara bäckenet som ska återställas.. har känt det när jag småsprungit lite när jag varit ute och gått att det är där det gör lite ont om det hoppar och studsar lite. Vilket inte är helt konstigt kanske... Men det känns bra och jag är superladdad!!

Inatt sov Molly hela 5 timmar i sträck! Helt otroligt.. annars ska hon vakna varannan timme och få lite käk tycker hon. Vilket mamma inte är helt nöjd med, hehe. Och det började ju så bra=P. Första natten vi sov hemma efter förlossningen så sov hon ju heela natten. Men hon var väl helt slut efter sitt hårda arbete=). Ända sedan dess har hon vaknat varannan timme för att hon är hungrig. Men vad gör det.. hon är ju världens sötaste lilla tjej! Imorse när jag ammade henne somnade både hon och jag mitt under själva ätandet, hehe. Jag vaknade och kände att det var liiite blött på lakanet.. oops. Jag hade visst läckt lite minsann. Menmen.. sånt som händer:).

Till helgen har vi fullt upp.. på fredag kommer Daniels arbetskompisar hit på "Blueskväll" som de så fint kallar det, hehe. Jag åker nog antagligen upp till pappa och hjälper till med kåken då, så att han får ut det snart. Han ska ju flytta därifrån är det tänkt och han behöver en spark i baken, för annars händer det ingenting. Min syster har gett honom en rejäl spark, för nu går det undan=). Sen kommer Daniels kusin Robban på besök också, han är sjukt rolig! Jag gillar honom=). På lördag blir det fotboll på tvn och sen ska ju jag jobba som vanligt natt till söndag. Så helgen ska bli skoj!

Nu ska jag kila ner o kolla in lyxfällan..
Häääjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback