Helgen som gått..

Jahaja... här sitter man, trött som ett as. Men sånt är väl livet, hehe. Iaf nu för tiden=) Helgen har varit skön.. Brorsan, Emma och Nowa kom hit i lördags och åkte hem igår. Det var trevligt! Vi grillade (skräll) i lördags kväll och jag jobbade också min första natt efter förlossningen. Skönt att komma igång igen. Och Daniel har jobbat hela helgen, så natt till söndag fick Molly sova hos sin moster. Och det gick riktigt bra sa syrran, vilket var roligt=) Annars har det väl inte hänt så mycket.. Måste erkänna att det har varit lite jobbigt den här veckan med allt. Daniel har ju jobbat måndag till söndag och ska jobba måndag till onsdag nu.. sen är han ledig fyra dagar. DET ska bli trevligt kan jag ju säga:) Den här veckan har vi inte haft mycket tid för varandra. Men det blir det ändring på=)



Förresten så fick jag mig en väldigt positiv överraskning från försäkringskassan här om veckan. Angående min föräldrapenning. Var BRA mycket mer än vad jag trodde jag skulle få.. men tacka vet jag Gruvön som gjort att jag fått upp mammapengen en del. Eller en del.. kommer få 4 gånger mer än vad jag trodde.. jiiihaaaw! =P

Nu ska jag snart ut i solen en stund.. underbart väder!
Pussohaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback