Mollymollymolly

Japp, kanske blir tjatigt för er. Men det kommer bli en hel del bilder och skriverier om henne ett tag framöver skulle jag tro. Deal with it!=)

Daniel är hemma idag, vilket känns ganska skönt för en annan som får lite hjälp. Men bara för det så är hon jättesnäll idag, haha. Ska passa på att lägga mig framför tvn en stund sen. Igår hann jag med att sätta in lite bilder i ett fotoalbum också till och med. Imponerad faktiskt.. Städa hann jag också.. lite. Och hänga tvätt. Helt otroligt.=)

Imorgon ska jag till Grums en sväng på kvällen. Ska på möte med innebandyn och visa upp Molly lite, tänkte jag=). På tal om innebandyn ja.. det ser väldigt spännande ut! Vi har fått nya tränare!! Äntligen måste jag säga.. har väntat på det ett tag. Men måste ändå säga att styrelsen jobbade ganska snabbt. Så det är mycket som ska ändras nu, i både spelet och vid sidan av. Har fått en del tillskott också, en ny målis tex som jag vet är riktigt duktig. Har mött henne ett antal gånger och hon är riktigt svår att göra mål på. Så det känns bra! Sen har ju NB87 lagt ner sitt lag och därifrån har vi fått iaf en som jag vet om.. sen kommer det säkert nån mer också. Ska bli kul att sparka igång säsongen 09/10 =).


Kommentarer
Postat av: mormor

Oj så söt hon är mitt lilla barnbarnbarn

2009-05-27 @ 09:19:13
Postat av: mamma

ohhhhh va söt hon är. Längtar efter er Pussa Molly från mormor. Ålskar er Kram mamma

2009-05-30 @ 16:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback