Sista veckan.. eller?

Är väl förhoppningsvis inne på sista veckan i graviditeten nu.. Men man vet ju aldrig. Men hoppas kan man ju:) Jag har börjat få kraftigare förvärkar. Igår kväll när vi gick o la oss så hade jag ont kan jag ju säga.. Men nu tror jag att jag har lärt mig att inte tro att "NU händer det, NU är det på gång!!!"... Så slipper jag bli så besviken varje gång kroppen luras. Värkarna höll på i nästan två timmar och ganska oregelbundet. Ont i både rygg och mage. Så mycket sömn fick jag inte under natten heller, men det har jag ju vant mig vid.


Här har vi en bild från vecka 40.. den är alltså tagen idag.

Daniel fick eld i baken igår också.. Det händer sisådär en gång varannan månad, om ens det. Haha. Berättade ju att det small om honom igår när jag satt vid datorn. När jag kom ner hade han satt ihop vårat "nya" köksbord. Pappas gamla. Han hade tvättat bäsens matstol. Han hade städat toaletten! Jag var nästan i chocktillstånd. Glatt chocktillstånd, hehe.

Om ett tag ska jag in till Säffle en sväng. Köpa amningsbehå på Lindex och kanske hårfärg.. Var inte längesen jag färgade utväxten, men jiises vad solen har blekt håret. Är nästan fläckig.. blä.

Hädda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback